lørdag den 1. marts 2014

Pudebetræk af stofposer


Jeg synes mine pudebetræk begyndte at se lidt kedelige og forvaskede ud, så jeg tænkte at i dag skulle de have nyt liv. 
Jeg så på nettet, for noget tid siden, at der var nogle der havde lavet puder ud af stofposer - det synes jeg var en herre smart idé. Jeg har selv en del stofposer til at ligge, da jeg synes de praktiske til, hvis jeg f.eks. skal ud at handle (Altså, hvis man tænker over så er 3 kroner for 1 pose, hver gang man er ude at handle, mange penge i længden) 

De stofposer jeg har brugt, har jeg købt i Søstrene Grene. De koster 12 kroner stykket, det synes jeg er til at overkomme - og når jeg nu har en del stofposer til at ligge og flyde rundt omkring, så kunne jeg godt undvære 3 til nye pudebetræk. Det er skide nemt og ligetil, so here it goes: 

Hankene på poserne skal du bare klippe op, så du får fire snore i stedet for. 
Disse poser passer ca. til 40x40 pude. 


Det ser bare så hyggeligt ud. 





1 kommentar:

  1. Sikke en fed ide ! Tak for den , Den skal jeg helt sikkert bruge ! :)

    SvarSlet