torsdag den 27. februar 2014

Første indlæg på bloggen

Mit første indlæg på bloggen! Ja, jeg har egentligt aldrig selv gjort så meget i at læse blogs, dels fordi det faktisk ikke havde nogen interesse og dels fordi der er usandsynlig mange af dem - og nu er jeg selv med i myretuen, det er faktisk lidt banalt. 
Men men men, nu har jeg kastet mig ud i det og jeg håber selvfølgelig at der er nogle derude i cyperspace (og da også det virkelig liv) som vil læse med og som vil finde min blog sjov, spændende, interessant (eller måske kedelig) - Who knows :-)  

Velkommen til! 

PS: Bær lige over med mit layout, jeg prøver stadig at finde ud af hvordan det hele fungere :-)) 

1 kommentar:

  1. Hej Fattigrøven.
    Jeg syntes det var et et yderst gennemtænkt, ærligt og visionært indlæg.
    Det viser dit værdinormsæt i en tumultarisk verden. Tak.
    Glæder mig til flere visdomsord fra din spændende verden.
    Hanne.


    SvarSlet