mandag den 10. marts 2014

DIY opslagstavle

Det er egentligt længe siden jeg har lavet denne "opslagstavle", men synes da lige at den skulle på bloggen. Synes det er en meget nem og meget billig løsning og ser det jo rigtig fint ud samtidig.

Jeg ville egentligt have den til at hænge inde i stuen, men da vi har meget underlige vægge her hvor vi bor, kan sømmet ikke bankes helt ind og det så altså dumt ud. Jeg er typen der fokusere på småting også, så de grimme søm irriterede mig hver dag - så jeg blev nød til at flytte det ud i køkkenet. (Var der nogen der sagde OCD?) :-)) 


Jeg har brugt renseribøjler og træklemmer. Jeg havde begge dele til at ligge, så det var jo dejlig nemt. Bøjlerne og klemmerne kan dog købes i Søstrene Grene til meget billige penge (bøjlerne koster vidst 1,50 kroner pr. stk) 
Jeg overvejer om jeg skal farve klemmerne i forskellige farver, det tror jeg at det vil se hyggeligt ud. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar