onsdag den 12. marts 2014

DIY lysestager


Jeg ville lige vise nogle fine lysestager/lyseholdere jeg har fået. Jeg har ikke selv lavet dem, det var nogle min kæreste havde med hjem, som hans kollega har lavet. Jeg synes de er så fine og de faktisk super nemme at lave - der er sgu' ikke den store raket videnskab i det. 




Jeg har har dog slebet dem lidt og givet dem træ olie - det synes jeg de blev pæne af. Men det er altså en billig og god måde at lave fine lysestager på. Jeg vil selv i gang med at lave nogle i træ fra naturen af (Ja ja, alt træ kommer jo fra naturen), men jeg er så heldig at jeg bor nær noget der hedder Knudmosen, hvor jeg tit går med min hund. Der er træer der væltet efter stormene, så når jeg lige får kæresten med engang, så vil jeg save nogle stykker af og lave hul til fyrfadslysene (lige som på billederne) - det er sgu' nærmest en hel mission.  Man skal bare lige huske at lade træet tørre og sørge for at der ikke er dyr imellem det bark, der sidder på - for så for man ubudne gæster på besøg (og jeg er ikke lige super vild med alt det kravl) 
Det kommer da til at se så hyggeligt ud, jeg lavet et blogindlæg om det, når jeg er nået så langt. ;-)) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar