fredag den 7. marts 2014

Det famøse snegletape

Ja, den er god nok - dagens blogindlæg handler om snegletape! Vi skal dog ikke bruge det til snegle, men til dekoration. 
Nu har jeg set en del eksempler på, hvordan folk brugte det til at dekorere ting med - det var faktisk over det hele Facebook og nettet på et tidspunkt. Nu har "snegletape" stormen lagt sig, og jeg var alligevel en tur i Bauhaus (ja, den er god nok) - så kunne jeg lige så godt prøve det snegletape. 
Og jeg synes faktisk at det er en ret fed idé: 



Et par kedelige lys, kan hurtigt "peppes" op med en gang snegletape

Kobber er jo meget mode indenfor boligindretningen, jeg ved ikke om man kan få snegletapen i andre farver - men de kan købes i Bauhaus, Silvan, Hjem&Fix og lignende butikker. Jeg fik dog et udbrud af tourettes, da jeg skulle op og betale for tapen "Det bliver 100 kroner" - Øøhbøøhh, 100 KRONER?? Er det ægte kobber?? FUUCK!
Der stod ikke nogen pris da jeg fandt, men jeg kunne jo selvfølgelig bare have spurgt en medarbejder. 
Men i forhold til hvis man skal i boligforretninger og købe nips og interiør i kobber, jamen så er 100 kroner jo faktisk billigt, og der er jo til maaaaange gange i sådan rulle - det er dog nok sidste gang jeg køber snegletape :-)) 


Det ser altså nu rigtig fint ud

2 kommentarer:

  1. Ja, det er jo ægte kobber, da det bruges til at holde snegle væk fra krukker og planter. :-) Så nej, det kan nok heller ikke fås i andre farver. :-)

    Til gengæld kan det købes MEGET billigere på ebay!

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt så! ;-)

      Men godt tip til at købe det på e-bay, der kan man jo købe de fleste ting billigere. :-)

      Slet