mandag den 17. marts 2014

Inspiration er altid en god ting


Jeg har været i København hele weekenden, sammen med min kæreste. Vi skulle til 30 års fødselsdag hos et par rigtig gode venner. Min søde veninde, som også er meget kreativt anlagt, har også lavet et par DIY ting til hjemmet og det synes jeg absolut var værd at vise på bloggen, det kan måske give lidt inspiration til andre :-) 


Fine træ lysestager (Se evt. blogindlæg om DIY lysestager)

Vaser ud af el-pærer, det er skide smart! Meningen er så at man binder en snor
fast rundt om den tynde ende af pæren - Og vupti, så har du et par super fine vaser hængende i vinduet 
eller hvor man nu synes. Jeg er helt tosset med idéen! 

Lampe lavet ud af perler. Man kan jo lave alverdens ting perler idag; Skåle, lamper, smykker osv osv.
Den giver virkelig et hyggeligt lys! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar